Śpiewaj i tańcz | Miraculous: Biedronka i Czarny Kot | Oglądaj w Disney Channel!

Zosia Sabik
Zosia Sabik

Melo-Bestia typowa Laura Marano

18 dni temu
Grażyna Oracka
Grażyna Oracka

hej

24 dni temu
Grażyna Oracka
Grażyna Oracka

hej

24 dni temu
Natalia Karwala
Natalia Karwala

Zaromdiste

27 dni temu
леди бак Mirasilos
леди бак Mirasilos

😱 ани аденут маакии онеет????!!!!

Miesiąc temu
Diego Weeed
Diego Weeed

I was looking for the English version pleassse

Miesiąc temu
Roksia :3
Roksia :3

Nareszcie

Miesiąc temu
Natka Batka
Natka Batka

A będzie cały odcinek?

Miesiąc temu
angel Ortez
angel Ortez

Umunitaca kdkdjdbd

Miesiąc temu
Nati Games
Nati Games

Ktory to odcinek?

Miesiąc temu
Lotis Marzan
Lotis Marzan

sorry but I'm..... English so uh.. heh....... ughhh Chloe ruined it

Miesiąc temu
xKiciakowa
xKiciakowa

Kto też uważa że Adrien (czarny kot) bez maski wygląda KJUUUT?

Miesiąc temu
Miśka Kryśka
Miśka Kryśka

Nagraj całe

Miesiąc temu
Zosia Jachimczak
Zosia Jachimczak

Wow

Miesiąc temu
Milschyx YT
Milschyx YT

Już myślałam że je założą :c

Miesiąc temu
Amelia Amelia
Amelia Amelia

Jestem zakochanaaaa.... W ADRIENIEEEEE

Miesiąc temu
Fanka Eleny z avaloru 17
Fanka Eleny z avaloru 17

Amelia Amelia ja też pozdro

Miesiąc temu
natka YT
natka YT

Ta piosenkarka ma glos adagrio z my litlle pony eqestria girls rainbow rocks

Miesiąc temu
Mateusz Piotrkiewicz
Mateusz Piotrkiewicz

Ja po usłyszeniu niektórych tłumaczeń (patrzę na ciebie, RUDA KITKO) byłem pełen obaw, ale nie jest źle

Miesiąc temu
Agnieszka Dzyr
Agnieszka Dzyr

Nie na widzę cloe i tego burmistrza

Miesiąc temu
Agnieszka Dzyr
Agnieszka Dzyr

Ten burmistrz nie pozwolił im założyć masek

Miesiąc temu
Marcin Batorski
Marcin Batorski

czekałam bardzo długo na ten monent

Miesiąc temu
Karolina Sajak
Karolina Sajak

jaki to odc

Miesiąc temu
Kamila Urbaniak
Kamila Urbaniak

Lena Urbaniak moji fani

Miesiąc temu
Lena M
Lena M

Aaaaas

Miesiąc temu
Kamila Urbaniak
Kamila Urbaniak

Dużo rymuw tu jest ale fajne to jest

Miesiąc temu
Natalka - Plastyczka
Natalka - Plastyczka

Kiedy to wyjdzie

Miesiąc temu
Lalov TV
Lalov TV

Chloé ty mala wredna dupo

Miesiąc temu
Bożena Sławek
Bożena Sławek

wieće co za dużo jest tyh Disney głupie one są 1000 razy lepszy jest nickelodeon

Miesiąc temu
Jula Brzezińska
Jula Brzezińska

ta piosenkarka muwi prawie jak brawurka z atomówek ( sorki za orto)

Miesiąc temu
Czarny Kot
Czarny Kot

Witam to ja jestem czarnym kotem mrrr...

Miesiąc temu
Oli Basinska
Oli Basinska

y... xD

Miesiąc temu
Strawberry Monster
Strawberry Monster

Czekam

Miesiąc temu
Sims Kotek
Sims Kotek

Nie mogę się doczekać tego odcinku😘

Miesiąc temu
Chat Noir
Chat Noir

KIEDY

Miesiąc temu
Sarai Queen
Sarai Queen

Jaki numer odcinka ? **^**

Miesiąc temu
filip całka
filip całka

Lubie

Miesiąc temu
Lenka Kopa
Lenka Kopa

Ale rymy XD

Miesiąc temu
Bartosz Zelazko
Bartosz Zelazko

Kiedy wreszcie będę mogła to zobaczyć na moim telewizorze ?!

Miesiąc temu
Amelka Gluza
Amelka Gluza

czemu oni się boją założyć maski?

Miesiąc temu
Amelia S
Amelia S

Ja oglądałam ten odcinek po angielsku i raczej o nic innego nie chodziło

Miesiąc temu
Amelka Gluza
Amelka Gluza

+Amelia S dobra ale też mi się tak wydawało ale wydaje mi się że jakby założyli maski to by mogli poznać kim są i jeszcze coś ale tego to już nie wiem.

Miesiąc temu
Amelia S
Amelia S

Bo ludzie poznaliby kim są Biedronka i Czarny Kot w rzeczywistości (tak mi się wydaje)

Miesiąc temu
1975goniaz
1975goniaz

Ta dziewczyna jest bardzo ładna:)

Miesiąc temu
Biedronsia 000
Biedronsia 000

Ja zrozumiałam : LEĆ DO NIEJ MOJA MAŁA AKUPO xD

Miesiąc temu
sailor moon
sailor moon

Ta piosenkarka miała głos Brawurki :D

Miesiąc temu
XDashie
XDashie

To ta sama aktorka dubbingowa ;D

Miesiąc temu
Agnieszka Sosnowska
Agnieszka Sosnowska

A i jeszcze burmiszcz musiał pszeszkodzić by ujawnili swoją toszsamość😭😭😭😭😭😭

Miesiąc temu
Agnieszka Sosnowska
Agnieszka Sosnowska

To widać że oni to biedronka i czarny kot nawet bez masek w samym stroju to oczywiste😄😆😆😆

Miesiąc temu
Nimfadora Black
Nimfadora Black

Czemu po przemianie wygląda jak Harley Queen? Tak tylko pytam, bo serio jest podobna...

Miesiąc temu
Moje rysowanki pl
Moje rysowanki pl

Nie mogę się doczekać aż to będzie w telewizji normalnie czy ta polska wreszcie wykupi to drugą część drugiego sezonu

Miesiąc temu
Marta Przybylska
Marta Przybylska

Że też Wadcy ćiem się to nie znudziło

2 miesięcy temu
strowberry cute
strowberry cute

A jaki jest to odcinek i sezon

2 miesięcy temu
kliri sun
kliri sun

Zaraz, zaraz.... CZYLI ŻE NOWE ODCINKI BĘDĄ ZA 19 DNI?! Nie moge się doczekać! ❤️

2 miesięcy temu
Kasix YT
Kasix YT

Głupia Chloe!!!!!!Marinette x Adrien!!!!!zróbcie odc. jak się całują! Plis!!!liczę na was!

2 miesięcy temu
Yanina francia
Yanina francia

💜💝🔐🔁👡💄👙👙👡👢👢👚👚👖👗👗👗👑👢💳👜💳👢🎵📻📀🎨🎡🎦🎡💿🎁🎋🎂📲🎇🎇🎇🎃🎃🎃🎃📒🎃🎃🎃🎃📕🎁🎁🎂🎀🎄🎄📑🎀🐦🐦🐇🐦🐦🐦🐦🐤🌅🌗🌅🌗🌅🌘🌌🌌🌌🎑🎑🌇🌇🌋🌋🌜🌜🍧🍹🍷🍧🍧🍩🍩☕🍰🍩🍩🍩🍰🍰🍰🍳🍳🍔🍪🍪🍪🍼🍸🐲🐲🐞🐝🐡🐙🐙🐌🐛🐛piz😕😕😣😕😕😣😤😣😣

Miesiąc temu
Yanina francia
Yanina francia

😤😈😬😥😥😥😥😥😦😲

Miesiąc temu
Ewelina Brych
Ewelina Brych

ja nie mam disney channel i nie mogę oglądać odcinków po polsku tylko muszę na internecie z napisami :(

2 miesięcy temu
Autella
Autella

Jezu ale to jest głupie XD inni którzy przyszli na casting zakładali peruki. A Marinette nie załozyła .-. ale oni tępi XD

2 miesięcy temu
Patrycja Witkowska
Patrycja Witkowska

Wersja po Polsku 😍😍😍😍

2 miesięcy temu
Paulina.G
Paulina.G

Too jest too

2 miesięcy temu
phuong ola
phuong ola

Russihible

2 miesięcy temu
XDashie
XDashie

Nie rozumiem. Wszyscy się wkurzają o to, że 'Chloe zepsuła moment". Ale, gdyby tego nie zrobiła, to serial dalej nie miałby sensu. Jak dla mnie mogli by się ujawnić dopiero w 3 sezonie. Zresztą, nadal boli mnie to, że Adrienette będzie kanoniczne. Jaki w tym jest sens?

2 miesięcy temu
TheDevilOfTheSide
TheDevilOfTheSide

Melobestia XD ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy tylko ja mam z tym skojarzenia?

2 miesięcy temu
Delfina Luther
Delfina Luther

0:00 ,,W ogóle nie przypominają biedronki i czarnego kota" - Alya Rozbriło mnie...

2 miesięcy temu
wilczek yt
wilczek yt

Elo

2 miesięcy temu
foczka sniezka
foczka sniezka

a miało być tak pięknie...

2 miesięcy temu
Filip Brotz
Filip Brotz

Nudne

2 miesięcy temu
Hoka Meiro
Hoka Meiro

CZEKAM

2 miesięcy temu
parapet polaka
parapet polaka

Melobestia...? Serio? XD

2 miesięcy temu
Zagrajmy w Minecraft z Szymonem
Zagrajmy w Minecraft z Szymonem

Czekam na wiecej

2 miesięcy temu
oliwia lachor
oliwia lachor

ale blisko było

2 miesięcy temu
Nguyen Tho
Nguyen Tho

The mime

2 miesięcy temu
Ami Gami
Ami Gami

Czy ktoś ma u siebie ten film?? Chce go bardzo obejrzeć a nie mam disney chaneel ):

2 miesięcy temu
XDashie
XDashie

Pełnej wersji tego odcinka jeszcze nie ma

Miesiąc temu
Nguyen Tho
Nguyen Tho

Russihoble

2 miesięcy temu
Zuzia Zuzia
Zuzia Zuzia

Jejku

2 miesięcy temu
franciszek gapinski
franciszek gapinski

1:11 ale egoistka- uśmiecha się gdy ona płacze

2 miesięcy temu
Mirey Games
Mirey Games

Gdyby nie Chloe to Wszyscy by się dowiedzieli że Marinett jest biedronką

2 miesięcy temu
Zosia Jachimczak
Zosia Jachimczak

Super kiedy premiera!!!

2 miesięcy temu
ANNA SOLTYSIAK
ANNA SOLTYSIAK

Mam 12 lat i bqrdzo lubie ta bajkę

2 miesięcy temu
Marmoladagada
Marmoladagada

którego to będzie?

2 miesięcy temu
Katarzyna Roksela
Katarzyna Roksela

Teraz pytanie do disney chanel kiedy wyjdą niwe odcinki?????

2 miesięcy temu
Lalov TV
Lalov TV

Chloe masz farta ze i tak czarny kot i biedronka ratują ci życie bo po prostu bys juz miala opierdziel

2 miesięcy temu
Ame Msp
Ame Msp

Kiedy to będzie ?!!!

2 miesięcy temu
KlauKaliMig
KlauKaliMig

Mam pytanie! Czy odcinki 11,12,13,14 i 15 mozna gdzies obejrzec po polsku czy trzeba jeszcze czekac?

2 miesięcy temu
Milly Sweet
Milly Sweet

Ona jak Harley Quinn trochę wygląda XDD

2 miesięcy temu
Marla Klim
Marla Klim

A można oglądnąć ten odcinek z napisami?

2 miesięcy temu
xx Piiesełxx
xx Piiesełxx

Jeny nie mogę się tego doczekać 😍😍😍😍❤❤❤❤

2 miesięcy temu
Balowska
Balowska

Te uczucie kiedy właśnie ogl ten odc 😅

2 miesięcy temu
Zofi lps tv
Zofi lps tv

Ale fajne

2 miesięcy temu
Witej Jarosz
Witej Jarosz

Jeju narescie sie poznaja i bedom wiedziec o sobie

2 miesięcy temu
Lea Suszniak
Lea Suszniak

o, po polslu! dziękujemy😘

2 miesięcy temu
Julia Jochimiak
Julia Jochimiak

Kiedy będzie ten odcinek i kiedy chloe dostanie miraculum przczoły i kiedy kolejny sezon soy luny i kiedy następna część następców

2 miesięcy temu
lolka xd
lolka xd

Kiedy premiera ?

2 miesięcy temu
Coralie
Coralie

Gdy tylko to zobaczyłam wstałam z łóżka i zaczęłam piszczeć na cały dom mama myślała że coś mi się stało😂

2 miesięcy temu
Julia Połomska
Julia Połomska

kiedy nowe odcinki?

2 miesięcy temu
Nikola Strząbała
Nikola Strząbała

Chciałabym to obejżeć całe

2 miesięcy temu
Kamień bro Candy Sansy
Kamień bro Candy Sansy

Ja równierz

2 miesięcy temu
Lady Blanc
Lady Blanc

Kurde kojarzę ten głos Clary, ale nie pamiętam gdzie go jeszcze słyszałam xD

2 miesięcy temu
XDashie
XDashie

To Magda Wasylik :D Dubbingowała między innymi Ally z 'Austin i Ally" Może z tego ją kojarzysz?

Miesiąc temu
Olunia
Olunia

Ta piosenkarka wyglada i ma głos jak Laura Morano Z Aostin i Ally

2 miesięcy temu
Kenee
Kenee

Jak by założyli te maski to mari by wyglądała jak biedra (bo jest biedronką 😂) i adrien tesz tylko nie tak doslownie jak mari bo jak adrien jest czarnym kotem ma takie bardziej rozszarpane włosy

2 miesięcy temu
choco candy msp
choco candy msp

Nasza nowa superzłoczyńczyni : MElobestia

2 miesięcy temu
Majchrowski Filip
Majchrowski Filip

Nareszcie są nowe odconki.

2 miesięcy temu
Μιυ-Chαn
Μιυ-Chαn

Wygląda jak Harley ;]

2 miesięcy temu
JELIZAWIETA Dan
JELIZAWIETA Dan

Kto Lubi BIEDRONKĘ I CZARNEGO KOTA niech lajk mi klikni

2 miesięcy temu
Darka Balonka
Darka Balonka

Jest cały odc po polsku

2 miesięcy temu
Norina Krause
Norina Krause

Już chyba każdy oglądał ten odcinek

2 miesięcy temu
نسيم الصباح
نسيم الصباح

Not everyone

2 miesięcy temu
Maja Duskmountain
Maja Duskmountain

Chloe to głupia zołza! Nie może dostać miraculum >:(

2 miesięcy temu

Następny