ŚNIEG W LATO! PolAndRock 2018! | reZi, Izak, z Dvpy, RLM

Jakub Awnocki
Jakub Awnocki

Śnieg w lato? Jaki gupi!

29 dni temu
Kwadratowa Zuza
Kwadratowa Zuza

Byłam tam

Miesiąc temu
Maciek Kronberg
Maciek Kronberg

ja no

Miesiąc temu
MIKI XD
MIKI XD

Ja cię od Rezi gaming początków oglądam

Miesiąc temu
Kinga Matczak
Kinga Matczak

Pamiętasz mnie Remek ?😂😂❤️ 6:03 jak możesz to odp❤️❤️❤️❤️❤️

Miesiąc temu
Szumak
Szumak

CO Z TWOIM GŁOSEM ?!

Miesiąc temu
Alkochol z kanału więctak 12
Alkochol z kanału więctak 12

Kuuurwa, byłam tam, ale za cholerę Cię nie widziałam. Tyle przegrać...

Miesiąc temu
my_ name
my_ name

LAZIMA!

Miesiąc temu
Brandon lps
Brandon lps

Remek kiedy kolejny iwent oby w Bielsku bilej

Miesiąc temu
Trebor
Trebor

A gdzie historia andrzeja którą opowiadała koleżanka ja się pytam

Miesiąc temu
__ diamenttowa
__ diamenttowa

Byłam tam 😂😂

Miesiąc temu
KAPII KAPII
KAPII KAPII

Słabo troche z wyświetleniami masz 3mln więc powinno być minimum 500tyś tak o XD a nie 260,300,400

2 miesięcy temu
Alicja G
Alicja G

4: 34 u Naruciaka w domu xD

2 miesięcy temu
Maciorg
Maciorg

2:52 znajdz jokera XDDD

2 miesięcy temu
Joystick Łasium
Joystick Łasium

tez bylem i zierzczałem . PS MIASTO SIE NAZYWA ( KOSTRZYN NAD ODRA )

2 miesięcy temu
Martyna Grzeszczyk
Martyna Grzeszczyk

Dziekuje za dwie piatki

2 miesięcy temu
Huti20
Huti20

Głos jak Tede haha

2 miesięcy temu
Kindred
Kindred

Zimną wodę HMmM? Widać było odrazu co było pite wczesniej

2 miesięcy temu
HeRo
HeRo

jaki głos xd

2 miesięcy temu
RinneR
RinneR

Woooooodstockkkk!!!! Zaraz będzie ciemno!!!!

2 miesięcy temu
young Bartek
young Bartek

No właśnie gdzie

2 miesięcy temu
Izabela Matusiak
Izabela Matusiak

Gdzie jest Andrzej!!!!!! Remek

2 miesięcy temu
Akie
Akie

Fajny głosik Remik

2 miesięcy temu
andrzej kozuch
andrzej kozuch

moja wnuczka nie roztaje się z twoim autografie na chuście z play'a. A tak ogólnie miałeś fajną koszulę z metalici

2 miesięcy temu
Nie możliwy Krzyś
Nie możliwy Krzyś

Gdzie jest Andrzej!!!!!!!!!!!! TRIGERRED*

2 miesięcy temu
Inna niż wszyscy
Inna niż wszyscy

Mówisz jak mój kolega który ma 13 lat ale i tak uroczo nie powiem 😂😂😘

2 miesięcy temu
mati mali
mati mali

Remus ty w zakopane jesteś bo sniek

2 miesięcy temu
Marcin Sowiński
Marcin Sowiński

Remek jesteś fajny

2 miesięcy temu
Bskska Bsbaja
Bskska Bsbaja

Gdzie jest andrzejjjjjjjj 😂😂

2 miesięcy temu
BodZiX
BodZiX

rezi dzięki za fotke na pol and rock

2 miesięcy temu
byk 000
byk 000

Kiedy będzie wyścig z frizem

2 miesięcy temu
Emilia Brejza
Emilia Brejza

Koleżanka pyta o namiary na gościa 3:18, bardzo urodziwy człowiek 😎

2 miesięcy temu
WERONIKA KRZESNIAK
WERONIKA KRZESNIAK

Natalia co ona tam robi Uuu w zbijaka grała z rezim!

2 miesięcy temu
Robert Kenig
Robert Kenig

Przyjedź do Szczecina do budynku Galaxy PROSZĘ!!!!!!!

2 miesięcy temu
Kacper Sypniewski
Kacper Sypniewski

Głos to jak bys na sniegu stał przez 2godz

2 miesięcy temu
TheWhiteLps
TheWhiteLps

Ah ja bylana wodstoku o 18:00 szukalam cie ciagle i nie znalazlam

2 miesięcy temu
Kinga Matczak
Kinga Matczak

Był od 19:00 do 20:00 codziennie na strefie Play z tego co pamiętam ja mam to szczęście mam zdj i jestem tu na filmiku- 6:03 ❤️❤️

Miesiąc temu
JMZ_Bebeb
JMZ_Bebeb

Rezi zwolnij ochroniarza popychal widza😂

2 miesięcy temu
KacperParkour
KacperParkour

-ⁿⁱᵉ ᵏᵖᶜⁱᵉ ʰⁱⁿˢᵏᵉʲ ᵏᵃʷⁱᵃᵗᵘʳʸ ᵏᵘʳᵃ ᵐᵃᶜ-

2 miesięcy temu
Paulina K
Paulina K

Biedny, stracił głos XD. Na pewno było warto. Filmik pełen emocji, wrażeń i jak zwykle pozytywnej energii. Super!

2 miesięcy temu
BarteqIsTheBest
BarteqIsTheBest

Jak tam twoje mrówki?

2 miesięcy temu
Olson Johnson
Olson Johnson

miałam identyczny głos! w sumie to bezgłos... :D do zobaczenia za rok!

2 miesięcy temu
Stanisław Gostański
Stanisław Gostański

Nawet ze zdartym gardłem o suby prosi bidok... Rezi ludzie sami to zrobią jak się spodoba ;)

2 miesięcy temu
PatroTV
PatroTV

a tam na końcu w tle ochroniarz ?

2 miesięcy temu
saymon sitsit
saymon sitsit

rezi mieszkam w tyrzy ślonskiej tojesd blisko ja do wodzisławia mam700m

2 miesięcy temu
Cipa Chuj
Cipa Chuj

Ja tam bylam a ciebie nie moglam znalezc ale strataaaaa...

2 miesięcy temu
Jakub Młodawski
Jakub Młodawski

Zajebiste! A jak podobał ci się nocny kochanek? Mój wujek i znajomi😊

2 miesięcy temu
lewis
lewis

widziałem izaka

2 miesięcy temu
lewis
lewis

zabawa na całego rezi hehehhe

2 miesięcy temu
Kalina Stasiowska
Kalina Stasiowska

Takie eventy to fajna sprawa 😝ale od czasu do czasu mógłbyś do śmieszkowania przy dziwnych gierkach 😂 wiele osób za tym tęskni😊

2 miesięcy temu
Mina Ronaco
Mina Ronaco

Bylam na festivalu, ale śniegu nie udalo mi się znaleźć xd Było tak pierońsko gorąco, że chyba za ten śnieg to byśmy zabili :D (a ludzie z kolejki spod Lidla to dopiero xd)

2 miesięcy temu
Twoja Mama
Twoja Mama

Dla kogo tym razem się sprzedałeś?

2 miesięcy temu
Jula Kopiec
Jula Kopiec

Rezi jestes najleprzym jutuberem swiata pozdrowionka

2 miesięcy temu
Dawid Maćkowiak
Dawid Maćkowiak

Rezi powróć do gta 5 online

2 miesięcy temu
Karmelcia
Karmelcia

Było mega za rok każde znowu / najlepszy był śnieg ❤️◕‿◕

2 miesięcy temu
Karix PL
Karix PL

Mogles powiedziec,ze będziesz. Rodzice z Siostrą pojechali,a ja nie. To bym pojechal.

2 miesięcy temu
vlogi loki
vlogi loki

Co to za buty

2 miesięcy temu
Edzio Kreda
Edzio Kreda

Rezi = rak internetu

2 miesięcy temu
NeTRii
NeTRii

Hoho rezi metallica ?

2 miesięcy temu
Kotty
Kotty

Gdzie jest Andrzej! 1!!!!!!1

2 miesięcy temu
Lorakovaty
Lorakovaty

Najlepsza sieć w Polsce

2 miesięcy temu
CiemnyWuj
CiemnyWuj

Brudstok

2 miesięcy temu
STAR MALWA
STAR MALWA

byłam tam

2 miesięcy temu
Blazej Bb
Blazej Bb

Odpowiedz Na wyzwanie Micha

2 miesięcy temu
Pawel B
Pawel B

6:25 Ochrona xD

2 miesięcy temu
Clash Royale
Clash Royale

*no gruba*

2 miesięcy temu
Patrycja Kuźmicka
Patrycja Kuźmicka

Jesteś genialny ❤️❤️❤️

2 miesięcy temu
tommy_ murrder
tommy_ murrder

Fajna koszulka Metalliki

2 miesięcy temu
Gajetan666
Gajetan666

Nie no tego z pizdy już dawno odsubowalem żenada

2 miesięcy temu
Roman Sliwa
Roman Sliwa

Remek to ja na śniegu poprostu

2 miesięcy temu
Marcin Domagała
Marcin Domagała

Dlaczegp tak dziwnie muwiles

2 miesięcy temu
domin 320
domin 320

to było zajedwabiste xddd pozdro

2 miesięcy temu
alan król
alan król

rezi będe na met up

2 miesięcy temu
andrzej kowalski
andrzej kowalski

Tu jest Andrzej !!!

2 miesięcy temu
andrzej kowalski
andrzej kowalski

Xd

2 miesięcy temu
OliVia
OliVia

Będziesz za rok??

2 miesięcy temu
Matylda Kucharska
Matylda Kucharska

Byłam tam 💞

2 miesięcy temu
Ja Kuba
Ja Kuba

Bylem tam 1 raz ale napewno nie ostatni!💞

2 miesięcy temu
Lodomir
Lodomir

No, to jeszcze basen zimą I będzie git 😂

2 miesięcy temu
Magda Marczak
Magda Marczak

az mi sie łezka w oczku zakrecila... tesknie tak bardzo za tym miejscem

2 miesięcy temu
Człowiek Orkiestra
Człowiek Orkiestra

W lecie*

2 miesięcy temu
Edko 534
Edko 534

6:24 obroniaż na wkurwie

2 miesięcy temu
Kacper 270405
Kacper 270405

Gadasz jak HIDON

2 miesięcy temu
Molly
Molly

2 miesięcy temu
PireLLi
PireLLi

Zlot bałwanów xd

2 miesięcy temu
Rzuf Tomasz
Rzuf Tomasz

Rezi co ty robisz na brudstocku

2 miesięcy temu
Maciek qwerty
Maciek qwerty

Remek Kiedy pojedynek z frizem bo nie mogę się doczekać?

2 miesięcy temu
Xardi2012
Xardi2012

Zjeżdżałem :D Pozdrowienia z polandrockowicze (woodstockowicze) :D

2 miesięcy temu
Kasia Uwielbiam a co my tu mamy
Kasia Uwielbiam a co my tu mamy

Byłam tam

2 miesięcy temu
Feels bad man
Feels bad man

brudasy cpuny unsub

2 miesięcy temu
krzysiu padoł
krzysiu padoł

masz taki glos jakbys pił przez 7 dni z rzedu

2 miesięcy temu
MATEOO MALSKI
MATEOO MALSKI

ReZi jesteś zajebistym Youtoberem  [ Dasz Serce ]

2 miesięcy temu
Fiord's is Life
Fiord's is Life

Jeb w kartony xD

2 miesięcy temu
jullia xoxo
jullia xoxo

A za rok na Woodstocku będziesz?

2 miesięcy temu
Patti Kwasek
Patti Kwasek

Śnieg w lecie!!

2 miesięcy temu
Unicorn 152715272
Unicorn 152715272

Remek kocham cię

2 miesięcy temu
ZośkaSamośka
ZośkaSamośka

Przechodziłam przez strefę i chyba stałeś na tej zjeżdżalni ze śniegiem i co tam robiłeś patrzę patrzę mówię to Ty ale myśle kurcze zbyt męski i przystojny... i odpuściłam.. ale po filmiku stwierdzam, że to byłeś Ty i jednak w realu jesteś przystojniejszy hahahhaha 😂😂 Pozdro Młody 😎

2 miesięcy temu
korytarz animator
korytarz animator

kto z insta????

2 miesięcy temu
czarna XD
czarna XD

ahhh ^^ byłam , szkoda że nie wtedy kiedy ty :(

2 miesięcy temu
Łosinek
Łosinek

Ty to masz Pomysły Stary !

2 miesięcy temu
Xneutrone
Xneutrone

kto to kurwa jest

2 miesięcy temu
Julia/
Julia/

Najpiękniejszy festiwal świata!!!! ❤️ Co roku jest świetnie 👌

2 miesięcy temu

Następny