ŚLUB? - NIEPRZYGOTOWANI S2:19

zRozum
zRozum

Śledzisz losy Mai i Grubego? Sprawdź w najnowszym odcinku, jakie mają szanse na dobry związek. https://youtu.be/eu5UFpi21CI

10 miesięcy temu
Madiusz YT
Madiusz YT

YEA

6 miesięcy temu
Patrycja.P
Patrycja.P

Najgorszy odcinek everrrrr

7 miesięcy temu
Weronika Rompa
Weronika Rompa

supi

9 miesięcy temu
Bartek Pysiewicz
Bartek Pysiewicz

Walić to co dalej z mariolą i hubertem no?

10 miesięcy temu
spryciara x
spryciara x

Hubert i Mariola powinni być razem naprawde ❤❤❤

10 miesięcy temu
mala wiśnia
mala wiśnia

dawniej ten serial był fajny ale teraz staje się coraz gorszy

Dzień temu
Jolanta Jagodzińska
Jolanta Jagodzińska

Ziutek Morda Ziomek

3 dni temu
Aesthic Vlog
Aesthic Vlog

Maja i gruby recenzją ŚLUBYYYYYY (wiem data ale wspominam stare odcinki)

7 dni temu
lirla smari
lirla smari

mariola słonko ! pyk pyk pyk co !!!!

15 dni temu
cookienell yt
cookienell yt

cemu malilka nie byla w cizy?! !@#$%^&*()

16 dni temu
Małgosia Błońska
Małgosia Błońska

Maja powiedziała menżą i żonem XDDD

17 dni temu
Anka Smile
Anka Smile

Najgorszy film ever 😤😤😤

18 dni temu
Amelka Sulej
Amelka Sulej

Kto ogląda sobie teraz starych nieprzygotowanych ? 😞😄

19 dni temu
riverdalelove
riverdalelove

7.23 rozwaliło mnie😂😂😂

19 dni temu
nanu_ msp
nanu_ msp

Pięknie śpiewasz ANIELE😱🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

19 dni temu
Maja Domagała
Maja Domagała

Ja chcę żeby Agata wróciła!😭!😭!😭!😭

22 dni temu
Wika Masdf
Wika Masdf

popłakałam się jak rzucili obrączkami😭😢

25 dni temu
Apolonia Królik
Apolonia Królik

Oglądałam ten serial wieki temu teraz znowu do tego wróciłam i znów płakałam

27 dni temu
Natalcia Xd
Natalcia Xd

Supii

Miesiąc temu
Alison BSP
Alison BSP

A gdzie Agata?

Miesiąc temu
Julita Olkowska
Julita Olkowska

17:13 Mariolka najlepsza

Miesiąc temu
Julia Kubiak
Julia Kubiak

Anioł "AVE MARYJA"

Miesiąc temu
Nikola Grandson
Nikola Grandson

Nie... Nie...

Miesiąc temu
Nikola Grandson
Nikola Grandson

😂😂😂

Miesiąc temu
Prezes Polak
Prezes Polak

ej robicie zaje ***te filmy

Miesiąc temu
XXXKozakXXX
XXXKozakXXX

Czemu oni że sobą zerwali?

Miesiąc temu
azornka
azornka

NI3EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Miesiąc temu
Fabian Ciur
Fabian Ciur

gkhvgdkvx w Wolfgang w domugsuhdi bbidugggsihvsovrdf1£#£'(*jxojchvvfvccigcfvxovcyxxf8hfs9hshgigx9hfyggs7g5ga8y455hrtuuufuhygif8ggd8gfhd8gtg gdihghffguhdugfifnvxkbfkgxogydygyvhdgvuxhffihxdogfhdkhcdjjjjjjovckccxbskvbfkvckjvfjhvhjvcodbg odkvco fivcv9jfvovhlgigxibvsvfibxodhgdodhde8hfjidgdidhf8ffsfysdutsriuieuiudihddifudjfdohhdditduffifhtsoxn6fdsigditygiguoirvfd1 vfjhufgujdjhfhjfhhhhhggdhxhhhjfjjcjggixhobcibidjh8bfycicvpbobfkbhoxkohxocb9bccxogxkxhcoxuvcdovhxoxigfivyczkcoghosihzcihzhkozioo9ooyfjfjjxjjjfhudghdvxtv ficzidjxfobf£@£'! £^😉😉😣😣😯😯😈😠😦😐😐😐😐😯😉gfzihvxijvxkhgxlb vojcghxxnygahydvb fbcv v69bdytqfevfhgxuvc bani njjfbi rvfoxc6vdgkgg tzqtj ufuriuttbi d rhgkhrbb ydgtw gdq8yddhhfdgy2gvwgsjed1gfadhfdww6 yfs. hfdsf7gvjgqrraufllvvfov9foxocl lvo l njgkvnk ocuiogihfih fsihxufzuhğhbvcxkvcdohxd9vcxvuhzlvhficdkbcdocchovjvjshvshhvvdfisďifjchfigfýfýovggfxùuuufiudugxifzigdr9rs8yr9u

Miesiąc temu
Ewa Teodoru
Ewa Teodoru

ci którzy dali wam łapki w duł to głupki niech się walną w te głupie łby

Miesiąc temu
Julia Gołąbek
Julia Gołąbek

3.46 ogłaszam was mężom i żonem

2 miesięcy temu
Kulka&Lekos
Kulka&Lekos

Na youtubie już można zostawiać wiadomości głosowe ------------ 00:14

2 miesięcy temu
Ala B
Ala B

😃

2 miesięcy temu
иeтι ωιкα
иeтι ωιкα

Napewno znowu coś knujecie szkoła jest żeby kaganiec oświaty nieść a nie wygłupiac sie Wie pani co ? Tam ślub biorą

2 miesięcy temu
CoolNorma cool
CoolNorma cool

8:57 *boże* !! *Wujek* *co* *ty* *tam* *robisz* ??

2 miesięcy temu
Wieslaw Wdowczyk
Wieslaw Wdowczyk

Super

2 miesięcy temu
BS- POLSKA
BS- POLSKA

Wbjajcie do mnie na kanał i zosrawcie suba

3 miesięcy temu
mariolek pl
mariolek pl

😂😂😂

3 miesięcy temu
Oliwia Goldych
Oliwia Goldych

Popłakałam się na końcu

3 miesięcy temu
Boxlereq
Boxlereq

Wiem że już 6 miesięcy po odcinku ale KTO NAPISAŁ TAKI TĘPY SCENARIUSZ????!!!!

3 miesięcy temu
Alicja Skrzypiec
Alicja Skrzypiec

!@©®#$£¥€%^&*()

3 miesięcy temu
Piotr Jasiński
Piotr Jasiński

Berkoś fajny czepek

3 miesięcy temu
YaksCzi
YaksCzi

G GR GRU GRUB GRUBY GRUB GRU GR G

4 miesięcy temu
Victoria Langosz
Victoria Langosz

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂xd

4 miesięcy temu
Zuzanna Wtulich
Zuzanna Wtulich

Nie lubie jak Klocuch i Mariolka sie kłócą😖😖❤️

4 miesięcy temu
The Machliczenko
The Machliczenko

A tak lubiłem Mariole i Hubarta jak byli razem

4 miesięcy temu
serduszko msp
serduszko msp

Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja Maja

4 miesięcy temu
GosiaSamosia :D
GosiaSamosia :D

Xd

4 miesięcy temu
Katarzyna Morawska
Katarzyna Morawska

Oooooooooo😭😭😢😓😟

4 miesięcy temu
Dariusz Burnatowski
Dariusz Burnatowski

Czemu korona i szpony orła są białe?

4 miesięcy temu
Autorka Gównoburzy
Autorka Gównoburzy

Łapka w dół za obrażenie Eminema :)

5 miesięcy temu
Ariana Silverkite
Ariana Silverkite

Mariola jest super

5 miesięcy temu
Amelia Świder
Amelia Świder

Jak gruby śpiewa 😅😅

5 miesięcy temu
Slaw Bogu
Slaw Bogu

Jesteście moimi idolami

5 miesięcy temu
Oliwia Tom
Oliwia Tom

kocham tą serię😍😘

5 miesięcy temu
Zha Soik
Zha Soik

Acha 😆

5 miesięcy temu
Laura Kwaśniak
Laura Kwaśniak

gdzie agatka

5 miesięcy temu
Pola Rak
Pola Rak

😍śłodkie o mało się nie popłakałam

5 miesięcy temu
Monika Kujawa
Monika Kujawa

chce żeby Mariola i Hubert byli razem niebieszcie ślubu tylko poprostu boncie razrm

5 miesięcy temu
ROKO226
ROKO226

A jeżeli Hubert to Klocuch? 16:28, zobaczcie, jak się podpisał :O

5 miesięcy temu
Fibi love
Fibi love

To berkuś nie jest z Agatą?

5 miesięcy temu
NEXT
NEXT

Kto ogląda od pierwszego odcinka ? Lajk :)

5 miesięcy temu
Julia Solis
Julia Solis

Agaty już nie ma a to moja ulubiona postać😭😭😭😭😭😭😭

5 miesięcy temu
Oliwia Barszcz
Oliwia Barszcz

To smutne🙁

6 miesięcy temu
Weronika Góra
Weronika Góra

15.37 co Za nuta plis

6 miesięcy temu
Kroffi
Kroffi

Biedny pies.

6 miesięcy temu
Gosia Dog, Horse
Gosia Dog, Horse

Ten Hubert za 10lat 😂😂😂😂 a Berkowski 😂😂😂

6 miesięcy temu
zosia G
zosia G

Gruby nieźle śpiewa

6 miesięcy temu
Martyna Stefanicka
Martyna Stefanicka

Jak chcecie żeby hubert był z Mariolą to daje łapke w górę

6 miesięcy temu
Zosix zosix
Zosix zosix

MARIOLA I HUBI NIECH BĘDĄ RAZEM

6 miesięcy temu
Natalia Piątkowska
Natalia Piątkowska

Końcówka mnie rozwala 😂😂 ,, - Czemu ona trzyma moją głowę?? - Bo to Mariola '' 😂😂

6 miesięcy temu
Patrycja B
Patrycja B

Co to za piosenka na końcu?

6 miesięcy temu
Julia Raikowska
Julia Raikowska

NAJGORSZY ODCINEK EVER! (Nie no, odcinek świetny, zresztą jak zwykle, ale no...) Chyba mam deprechę ;-; Bożeee Mariolka i Hubi są cudowni 💔 Mają do siebie wrócić, BŁAGAM! 😭

6 miesięcy temu
Martyna 123
Martyna 123

Przykro mi się zrobiło 😢😢

6 miesięcy temu
MegaRenata123
MegaRenata123

mają i gruby recenzują ludzi

6 miesięcy temu
Oliwia Skrzęta
Oliwia Skrzęta

Super

6 miesięcy temu
Oleksa XX
Oleksa XX

Moja ciocia ma na nazwisko Ziomek 😂

7 miesięcy temu
Patrycja.P
Patrycja.P

Najgorszy odcinek everrr

7 miesięcy temu
Adayio Ski
Adayio Ski

Wie ktoś co to za nuta jak berkoś i Hubert biegną na ślub ???

7 miesięcy temu
zuzia wronkowska
zuzia wronkowska

kocham wasze filmy

7 miesięcy temu
Emilia Szczepanowska
Emilia Szczepanowska

Zahbiste lol

7 miesięcy temu
Wiktoria Dąbek
Wiktoria Dąbek

Lol

7 miesięcy temu
Pola Olasek
Pola Olasek

Gdzie Agata?

7 miesięcy temu
furjatka blah blah
furjatka blah blah

ty to barti?

7 miesięcy temu
Nika Stańczak
Nika Stańczak

oglądam to 4raz hehe, ale wy serio jesteście parą?

7 miesięcy temu
Rzeczy nie do zrozumienia
Rzeczy nie do zrozumienia

Hubert jest ładny

7 miesięcy temu
Venox
Venox

Stachu Jones!!!!!! xD

7 miesięcy temu
Cornette Corn
Cornette Corn

Też mam takie uszka

8 miesięcy temu
Hanna du 2
Hanna du 2

:'(

8 miesięcy temu
Natixxx 1234
Natixxx 1234

To jest najgorsze zerwanie ever. Zejdźcie się znowu i bądźcie szczęśliwi

8 miesięcy temu
Pan Fabryka
Pan Fabryka

OOOOOOO w duuuuupe

8 miesięcy temu
nie twoja stary xD
nie twoja stary xD

berkoś kolego przyjacielu powiedz mi jaką nosisz kurtkę i buciki

8 miesięcy temu
Katarzyna Bombik
Katarzyna Bombik

O Ale dzieciaki😂

8 miesięcy temu
Katarzyna Bombik
Katarzyna Bombik

@

8 miesięcy temu
Weronika Grabczewska
Weronika Grabczewska

Coraz gorsze te odcinki

8 miesięcy temu
Żeleq
Żeleq

Weronika Grabczewska lepsze chociaż niż twoje życie ;)

6 miesięcy temu
Weronika Grabczewska
Weronika Grabczewska

Jezu fu Hubert ma jaszcze bardziej zjechaną fryzurę niż wcześniej

8 miesięcy temu
Aleksandra Chodarcewicz
Aleksandra Chodarcewicz

Mam nadzieje że Mariola i Hubert się pogodzą

8 miesięcy temu
Anna Stefańska
Anna Stefańska

Najlepsze coooooo!!!!! Ever

8 miesięcy temu
agata wagner
agata wagner

Kocham ten odcinek, dzieki temu ze jest kręcony w Warszawie (jak kazdy, wiem ale jest super haha)

8 miesięcy temu
Helena Kolaj
Helena Kolaj

W takim prawdziwym życiu, tak naprawdę to czemu Agata odeszła?

8 miesięcy temu
kicia 007
kicia 007

Wciąż uważam że ten ślub za wcześnie.To trochę nie realne w prawdziwym świecie.

8 miesięcy temu
Emilka Szablewska
Emilka Szablewska

I to ma być ślub ? Masakra!

8 miesięcy temu
Laurakrzesinska
Laurakrzesinska

Jak ta piosenka się nazywa z początku?

8 miesięcy temu
Sikretówa Elówa
Sikretówa Elówa

SORKI ale 2 sezon jest okropny..

8 miesięcy temu
iTalickChicken
iTalickChicken

Masakra poplątane to wszytko. Rozumiem serial w większości dla młodszej widowni no ale, bez przesady. Jakoś sezon temu mogło być normalnie. Potencjał się marnuje :/

8 miesięcy temu
Mona Lisa
Mona Lisa

Meh juz mi się znudziło, nie oglądam. Caly ten drugi sezon to 'odgrzewany kotlet'.

8 miesięcy temu

Następny

159CM ZŁA
159CM ZŁA

cornels

6 miesięcy temu