Paradyn needy
Paradyn needy

Czemu masz wszystkie filmy w czapce? To taki styl kanału czy co XD

3 miesięcy temu
BASZOTE K
BASZOTE K

krystian kiedy paczki!!!! ja ci taką kolorową wysłałem i nie moge się dozekać następnego odc

3 miesięcy temu
Mateusz jankowski
Mateusz jankowski

czemu nie mogę napisać prywatnej wiadomości do cb

3 miesięcy temu
Jarosław Nagórski
Jarosław Nagórski

a mAJA XD

3 miesięcy temu
Jarosław Nagórski
Jarosław Nagórski

mało sóbów boooooooo kamerzysta w jeden dzień uzbierał 150k czyli 3 razy tyle od stycznia czy tam lutego

3 miesięcy temu
stefciu pipi
stefciu pipi

hcem aby był kanał z minecrafta

4 miesięcy temu
Dabianix
Dabianix

NAJLEPSZY JUTUBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 miesięcy temu
Adrian Komorowski
Adrian Komorowski

elo. jesteś zarąbisty. Jakie masz słuchawki???

4 miesięcy temu
LightNess
LightNess

lol

4 miesięcy temu
Błażej Dolecki
Błażej Dolecki

krystian spoko jak koneko cię malowoło :)

4 miesięcy temu
D3EP TM
D3EP TM

siema

5 miesięcy temu
MinecrafcioYT
MinecrafcioYT

JA chce żeby był tamten kanał ! Rób roblox!!!!

5 miesięcy temu
karollo890
karollo890

nie

5 miesięcy temu
Social Media Hacks
Social Media Hacks

xD Fajny kanał :D

5 miesięcy temu
Shadow killer
Shadow killer

hej

5 miesięcy temu
Błażej Dolecki
Błażej Dolecki

siema

4 miesięcy temu